Analysis of Conditions for Education of Students with Hearing Impairments in Mainstreem Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055145" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055145 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza podmínek pro vzdělání žáka se sluchovým postižením v běžné základní škole
Original language description
Kapitola prezentuje výsledky druhé etapy výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečeníškol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumné šetření navazuje na výzkumné šetření realizované v roce 2010, došlo k navýšení výzkumného vzorku a kvantitativní výzkum byl doplněn realizací kvalitativního výzkumného šetření na vybraných základních školách, kde je integrovaný žák se sluchovým postižením.
Czech name
Analýza podmínek pro vzdělání žáka se sluchovým postižením v běžné základní škole
Czech description
Kapitola prezentuje výsledky druhé etapy výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečeníškol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumné šetření navazuje na výzkumné šetření realizované v roce 2010, došlo k navýšení výzkumného vzorku a kvantitativní výzkum byl doplněn realizací kvalitativního výzkumného šetření na vybraných základních školách, kde je integrovaný žák se sluchovým postižením.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages.
ISBN
978-80-7315-219-2
Number of pages of the result
12
Pages from-to
77-88
Number of pages of the book
298
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—