Reflection of educational activities and results for the professional development of teacher students (about the relations of theory and practice).
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047057" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047057 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).
Original language description
Autorka sleduje proces otevření se profesi od vnímání sebe i žáků, budování pozitivní profesionální motivace až po rozvoj pedagogického myšlení. Uvádí výčet doporučovaných reflektovaných činností studenta jako možné východisko pro vymezení kritérií k hodnocení výkonu studenta na pedagogické praxi. Prezentuje zkušenosti z realizace studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU a prezentuje výsledky strukturované reflexe studentů k vybraným tématům profesní přípravy.
Czech name
Přínos reflexe pedagogických činností a výsledků pro profesní rozvoj studentů učitelství pro primární školu (o vzájemných vztazích teorie a praxe).
Czech description
Autorka sleduje proces otevření se profesi od vnímání sebe i žáků, budování pozitivní profesionální motivace až po rozvoj pedagogického myšlení. Uvádí výčet doporučovaných reflektovaných činností studenta jako možné východisko pro vymezení kritérií k hodnocení výkonu studenta na pedagogické praxi. Prezentuje zkušenosti z realizace studijního programu oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU a prezentuje výsledky strukturované reflexe studentů k vybraným tématům profesní přípravy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
László, K. et al. Prostriedky rozvíjania sposobilostí učitel´a.
ISBN
978-80-557-0107-3
Number of pages of the result
16
Pages from-to
—
Number of pages of the book
157
Publisher name
Pedagogická fakulta UMB v Banskej Bystrici. Občianské združenie Pedagog.
Place of publication
Banská Bystrica
UT code for WoS chapter
—