Elementary School Teachers Attitude and Approach to the Education.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051628" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051628 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.
Original language description
V studii jsou presentovány některé dílčí poznatky o postojích a přístupech učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků. Informace získané prostřednictvím uvedené ankety dokládají, že vzdělávání nadaných žáků ve škole je zatím na nízké úrovni. Snaha jednotlivých učitelů, výjimečně menších učitelských kolektivů, ukazuje na zásadní nedostatky v této oblasti významné oblasti pedagogické práce. Ve vzdělávání nadaných žáků se improvizuje; učitele nejsou připraveni, chybí metodické materiály, škola neníschopna vytvořit vhodné podmínky; neexistuje systém, jak vzdělávání nadaných žáků komplexně zajistit.
Czech name
Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.
Czech description
V studii jsou presentovány některé dílčí poznatky o postojích a přístupech učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků. Informace získané prostřednictvím uvedené ankety dokládají, že vzdělávání nadaných žáků ve škole je zatím na nízké úrovni. Snaha jednotlivých učitelů, výjimečně menších učitelských kolektivů, ukazuje na zásadní nedostatky v této oblasti významné oblasti pedagogické práce. Ve vzdělávání nadaných žáků se improvizuje; učitele nejsou připraveni, chybí metodické materiály, škola neníschopna vytvořit vhodné podmínky; neexistuje systém, jak vzdělávání nadaných žáků komplexně zajistit.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Šimoník, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků.
ISBN
978-80-210-5349-6
Number of pages of the result
11
Pages from-to
20-30
Number of pages of the book
207
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—