All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Elementary School Teachers Attitude and Approach to the Education.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051628" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051628 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.

  • Original language description

    V studii jsou presentovány některé dílčí poznatky o postojích a přístupech učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků. Informace získané prostřednictvím uvedené ankety dokládají, že vzdělávání nadaných žáků ve škole je zatím na nízké úrovni. Snaha jednotlivých učitelů, výjimečně menších učitelských kolektivů, ukazuje na zásadní nedostatky v této oblasti významné oblasti pedagogické práce. Ve vzdělávání nadaných žáků se improvizuje; učitele nejsou připraveni, chybí metodické materiály, škola neníschopna vytvořit vhodné podmínky; neexistuje systém, jak vzdělávání nadaných žáků komplexně zajistit.

  • Czech name

    Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.

  • Czech description

    V studii jsou presentovány některé dílčí poznatky o postojích a přístupech učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků. Informace získané prostřednictvím uvedené ankety dokládají, že vzdělávání nadaných žáků ve škole je zatím na nízké úrovni. Snaha jednotlivých učitelů, výjimečně menších učitelských kolektivů, ukazuje na zásadní nedostatky v této oblasti významné oblasti pedagogické práce. Ve vzdělávání nadaných žáků se improvizuje; učitele nejsou připraveni, chybí metodické materiály, škola neníschopna vytvořit vhodné podmínky; neexistuje systém, jak vzdělávání nadaných žáků komplexně zajistit.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Šimoník, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků.

  • ISBN

    978-80-210-5349-6

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    20-30

  • Number of pages of the book

    207

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter