All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Monitoring of Physical Activities and 1st Grade Elementary School Pupils Fitness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051688" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051688 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Monitoring pohybové aktivity a zdatnosti žáků na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    V rámci výzkumného záměru Škola a zdraví pro 21. století je vyvíjen intervenční projekt Pyramidulka, jehož součástí je monitoring zdatnosti a pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy. Stěžejními metodami monitoringu je testová baterie Fitnessgram, testy držení těla a nově koncipovaný časový snímek dne, zachycující objem, intenzitu a obsah pohybové aktivity dětí. Úkolem učitelů (v úzké spolupráci s žáky a rodiči) je posuzovat a optimalizovat denní režim žáků s cílem pozitivně ovlivnit jejich zdatnost. Výsledky získané při ověřování časového snímku dne přinášejí aktuální informace o pohybové aktivitě žáků ve škole i mimo školu. Analýza výsledků neprokázala statisticky významné rozdíly v objemu a intenzitě pohybové aktivity mezi hochy a dívkami,ani mezi věkovými skupinami žáků v 1.?5. ročníku ZŠ. Průměrný objem pohybové aktivity sledovaného souboru je přijatelný.

  • Czech name

    Monitoring pohybové aktivity a zdatnosti žáků na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    V rámci výzkumného záměru Škola a zdraví pro 21. století je vyvíjen intervenční projekt Pyramidulka, jehož součástí je monitoring zdatnosti a pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy. Stěžejními metodami monitoringu je testová baterie Fitnessgram, testy držení těla a nově koncipovaný časový snímek dne, zachycující objem, intenzitu a obsah pohybové aktivity dětí. Úkolem učitelů (v úzké spolupráci s žáky a rodiči) je posuzovat a optimalizovat denní režim žáků s cílem pozitivně ovlivnit jejich zdatnost. Výsledky získané při ověřování časového snímku dne přinášejí aktuální informace o pohybové aktivitě žáků ve škole i mimo školu. Analýza výsledků neprokázala statisticky významné rozdíly v objemu a intenzitě pohybové aktivity mezi hochy a dívkami,ani mezi věkovými skupinami žáků v 1.?5. ročníku ZŠ. Průměrný objem pohybové aktivity sledovaného souboru je přijatelný.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AK - Sport and leisure time activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    KLIMTOVÁ, H. (ed.) Pedagogická kinantropologie. Soubor referátů z mezinárodního semináře konaného 14.4.-16.4. 2010

  • ISBN

    978-80-7399-116-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    5-11

  • Publisher name

    Tribun EU s. r. o.

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Frýdlant n. O.

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article