All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pyramidulka intervent project

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00039105" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00039105 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Intervenční projekt Pyramidulka

  • Original language description

    Příspěvek seznamuje s projektem Pyramidulka, který je zaměřen na vytvoření a výzkumné ověření intervenčního celotýdenního pohybového programu pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověřování pohybového programu však přináší praktické i metodologické problémy, na které autoři příspěvku upozorňují. Výzkumnými metodami při ověřování pohybového programu Pyramidulka jsou časový snímek všedního a víkendového dne žáků a dotazník pro učitele 1. stupně ZŠ, zaměřený na hodnocení programu Pyramidulka. Ověřování pohybového programu přineslo poznatky o denním režimu žáků na 1. stupni ZŠ (n = 138) a názorech učitelů těchto žáků (n = 10) na ověřovaný pohybový program. Výsledky ukazují, že pohybový program je třeba na základě připomínek učitelů i žáků přepracovat. Po dopracování všakmůže být program Pyramidulka vítaným a vhodným intervenčním programem pro žáky 1. stupně ZŠ.

  • Czech name

    Intervenční projekt Pyramidulka

  • Czech description

    Příspěvek seznamuje s projektem Pyramidulka, který je zaměřen na vytvoření a výzkumné ověření intervenčního celotýdenního pohybového programu pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověřování pohybového programu však přináší praktické i metodologické problémy, na které autoři příspěvku upozorňují. Výzkumnými metodami při ověřování pohybového programu Pyramidulka jsou časový snímek všedního a víkendového dne žáků a dotazník pro učitele 1. stupně ZŠ, zaměřený na hodnocení programu Pyramidulka. Ověřování pohybového programu přineslo poznatky o denním režimu žáků na 1. stupni ZŠ (n = 138) a názorech učitelů těchto žáků (n = 10) na ověřovaný pohybový program. Výsledky ukazují, že pohybový program je třeba na základě připomínek učitelů i žáků přepracovat. Po dopracování všakmůže být program Pyramidulka vítaným a vhodným intervenčním programem pro žáky 1. stupně ZŠ.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Intervenční pohybové programy

  • ISBN

    978-80-86317-73-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Stráž nad Nežárkou

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article