Learners´ Creativity in Creation and Solutoin of Nonstandard Tasks
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052103" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052103 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvořivost žáků při tvorbě a řešení nestandardních úloh
Original language description
V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, ve kterém jsme sledovali, do jaké míry jsou žáci 1. stupně ZŠ schopni tvořivě uplatňovat naučené postupy při řešení nestandardních úloh. také jsme sledovali, jaká tématika úloh je pro děti zajímavá azda jsou schopny samostatně zformulovat zadání úlohy. Prezentujeme několik úloh a a výsledky jejich samostatného řešení žáky 1. stupně ZŠ.
Czech name
Tvořivost žáků při tvorbě a řešení nestandardních úloh
Czech description
V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, ve kterém jsme sledovali, do jaké míry jsou žáci 1. stupně ZŠ schopni tvořivě uplatňovat naučené postupy při řešení nestandardních úloh. také jsme sledovali, jaká tématika úloh je pro děti zajímavá azda jsou schopny samostatně zformulovat zadání úlohy. Prezentujeme několik úloh a a výsledky jejich samostatného řešení žáky 1. stupně ZŠ.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Tvořivost v počátečním vyučování matematiky
ISBN
978-80-7043-992-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
50-54
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
Event location
Plzeň
Event date
Mar 31, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—