All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Formation of reading literacy in a school environment with a focus on pupils of the 1st grade of elementary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140198Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A140198Q - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku

  • Original language description

    Hledání efektivních možností vedoucích ke zkvalitňování čtenářské gramotnosti žáků v prostředí školy zaměstnává v současnosti jak pedagogickou teorii, tak praxi. Jedním z hlavních úkolů, který si prací vytyčujeme, je docílení komplexního náhledu nejen nadidaktické prostředky užívané při výuce mateřského jazyka, ale i na další faktory významně ovlivňující formování čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku. Zároveň je pozornost věnována samotnému procesu porozumění textu a tomu, zda a jakým způsobem je momentálně akcentován v české i slovenské pedagogické praxi. Praktická část práce prezentuje především výsledky výzkumného úsilí z let 2010 až 2013, jímž jsme se pokoušeli vytvořit aktuální náhled na budování čtenářské gramotnosti žáků mladšíhoškolního věku v prostředí školy.

  • Czech name

    Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku

  • Czech description

    Hledání efektivních možností vedoucích ke zkvalitňování čtenářské gramotnosti žáků v prostředí školy zaměstnává v současnosti jak pedagogickou teorii, tak praxi. Jedním z hlavních úkolů, který si prací vytyčujeme, je docílení komplexního náhledu nejen nadidaktické prostředky užívané při výuce mateřského jazyka, ale i na další faktory významně ovlivňující formování čtenářských dovedností žáků mladšího školního věku. Zároveň je pozornost věnována samotnému procesu porozumění textu a tomu, zda a jakým způsobem je momentálně akcentován v české i slovenské pedagogické praxi. Praktická část práce prezentuje především výsledky výzkumného úsilí z let 2010 až 2013, jímž jsme se pokoušeli vytvořit aktuální náhled na budování čtenářské gramotnosti žáků mladšíhoškolního věku v prostředí školy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-451-1

  • Number of pages

    258

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book