All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of reading literacy by primary school pupils - do not rely on conventional teaching methods

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33154518" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33154518 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody

  • Original language description

    Autorky ve svém příspěvku nahlížejí na možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků primární školy prostřednictvím využívání aktivizačních výukových metod, jež se v prostředí české primární školy dostaly do popředí teprve v souvislosti s nedávnou kurikulární reformou. Své názory opírají o výsledky ověřování čtenářské gramotnosti u žáků 3.-5. ročníku základní školy, přičemž jsou sledovány výsledky úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti v mateřském jazyce u žáků jednak ve fázi před zavedením těchto metod do výuky a následně po šesti týdnech intenzivního seznamování se s těmito metodami.

  • Czech name

    Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody

  • Czech description

    Autorky ve svém příspěvku nahlížejí na možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků primární školy prostřednictvím využívání aktivizačních výukových metod, jež se v prostředí české primární školy dostaly do popředí teprve v souvislosti s nedávnou kurikulární reformou. Své názory opírají o výsledky ověřování čtenářské gramotnosti u žáků 3.-5. ročníku základní školy, přičemž jsou sledovány výsledky úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti v mateřském jazyce u žáků jednak ve fázi před zavedením těchto metod do výuky a následně po šesti týdnech intenzivního seznamování se s těmito metodami.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vybrané praktické aspekty kurikulrání reformy v českém vzdělávání

  • ISBN

    978-80-905245-2-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    147-160

  • Publisher name

    Česká pedagogická společnost při AV ČR

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Mar 21, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article