Development of reading literacy by primary school pupils - do not rely on conventional teaching methods
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33154518" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33154518 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody
Original language description
Autorky ve svém příspěvku nahlížejí na možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků primární školy prostřednictvím využívání aktivizačních výukových metod, jež se v prostředí české primární školy dostaly do popředí teprve v souvislosti s nedávnou kurikulární reformou. Své názory opírají o výsledky ověřování čtenářské gramotnosti u žáků 3.-5. ročníku základní školy, přičemž jsou sledovány výsledky úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti v mateřském jazyce u žáků jednak ve fázi před zavedením těchto metod do výuky a následně po šesti týdnech intenzivního seznamování se s těmito metodami.
Czech name
Rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy - nespoléhejme jen na klasické výukové metody
Czech description
Autorky ve svém příspěvku nahlížejí na možnosti rozvoje čtenářské gramotnosti žáků primární školy prostřednictvím využívání aktivizačních výukových metod, jež se v prostředí české primární školy dostaly do popředí teprve v souvislosti s nedávnou kurikulární reformou. Své názory opírají o výsledky ověřování čtenářské gramotnosti u žáků 3.-5. ročníku základní školy, přičemž jsou sledovány výsledky úspěšnosti v oblasti čtenářské gramotnosti v mateřském jazyce u žáků jednak ve fázi před zavedením těchto metod do výuky a následně po šesti týdnech intenzivního seznamování se s těmito metodami.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vybrané praktické aspekty kurikulrání reformy v českém vzdělávání
ISBN
978-80-905245-2-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
147-160
Publisher name
Česká pedagogická společnost při AV ČR
Place of publication
Praha
Event location
Liberec
Event date
Mar 21, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—