Peer Education at the School Garden ? Experiential Education and Constructivist Approach in preparing students for elementary school Biology Teacher in workplace Kejbaly Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00058939" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00058939 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ? zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně
Original language description
Prezentace práce představuje vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ve vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky na pracovišti Kejbaly Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Společný výzkum, realizovaný akademickými pracovníky a studenty, je zaměřený na ověřování modelů integrované výuky a vyplývá z dlouhodobého projektu Biologie pro život a zdraví cvičného střediska Kejbaly. V modelech mezigeneračního zkušenostního učení studenti a učitelé, společně se žáky, získávají nové vědomosti a dovednosti, nikoliv pouze pomocí multimédií, internetu a knih, nýbrž aktivní konfrontací a činností s reáliemi v terénu, v přírodě i v biotopové zahradě. Zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravěstudentů by měly ovlivnit učitelovo pojetí výuky.
Czech name
Vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ? zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně
Czech description
Prezentace práce představuje vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ve vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky na pracovišti Kejbaly Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Společný výzkum, realizovaný akademickými pracovníky a studenty, je zaměřený na ověřování modelů integrované výuky a vyplývá z dlouhodobého projektu Biologie pro život a zdraví cvičného střediska Kejbaly. V modelech mezigeneračního zkušenostního učení studenti a učitelé, společně se žáky, získávají nové vědomosti a dovednosti, nikoliv pouze pomocí multimédií, internetu a knih, nýbrž aktivní konfrontací a činností s reáliemi v terénu, v přírodě i v biotopové zahradě. Zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravěstudentů by měly ovlivnit učitelovo pojetí výuky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.
ISBN
9788073942106
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
81-87
Publisher name
JčU České Budějovice, Ped.Fak.
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Mar 25, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—