All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Story of Czech Curriculum Reform

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00050376" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00050376 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Příběh české kurikulární reformy

  • Original language description

    Kapitole mapuje vývoj a problémy kurikulární reformy v České republice. Výklad je rozvržen do čtyř částí. Začíná pokusem o vymezení klíčových pojmů z názvu kapitoly (kurikulární reforma, implementace). Navazuje kapitola, jejíž ambicí je mapovat vývoj české kurikulární politiky od roku 2000 do současnosti s ohledem na ideu rámcového a školního kurikula. V další kapitole jsou rozebírány problémy spojené s tvorbou a ověřováním rámcových vzdělávacích programů. Samostatná kapitola je věnována problémům spojeným s plošnou implementací rámcových vzdělávacích programů, která se odehrává prostřednictvím tvorby školních vzdělávacích programů.

  • Czech name

    Příběh české kurikulární reformy

  • Czech description

    Kapitole mapuje vývoj a problémy kurikulární reformy v České republice. Výklad je rozvržen do čtyř částí. Začíná pokusem o vymezení klíčových pojmů z názvu kapitoly (kurikulární reforma, implementace). Navazuje kapitola, jejíž ambicí je mapovat vývoj české kurikulární politiky od roku 2000 do současnosti s ohledem na ideu rámcového a školního kurikula. V další kapitole jsou rozebírány problémy spojené s tvorbou a ověřováním rámcových vzdělávacích programů. Samostatná kapitola je věnována problémům spojeným s plošnou implementací rámcových vzdělávacích programů, která se odehrává prostřednictvím tvorby školních vzdělávacích programů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0262" target="_blank" >GAP407/11/0262: Quality of curriculum and instruction across school subjects</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Školy v prúde reforiem

  • ISBN

    978-80-89402-44-1

  • Number of pages of the result

    35

  • Pages from-to

    49-84

  • Number of pages of the book

    294

  • Publisher name

    Renesans

  • Place of publication

    Bratislava

  • UT code for WoS chapter