Research Programme Quality School: Case Studies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052791" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052791 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216275:25210/11:39892100
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum Kvalitní škola: koncepce a metodika případových studií
Original language description
V kapitole je přestavena koncepce a metodika případových studií, které byly realizovány v rámci výzkumu Kvalitní škola. Pozornost byla zaměřena na zkoumání role učitele jako tvůrce kurikula. Cílem případových studií bylo nabídnout pohled na procesy implementace kurikulární reformy na gymnáziích v jednotlivých oborech školního vzdělávání. Byly realizovány případové studie v předmětech Český jazyk a literatura, Anglický jazyk, Matematika, Chemie, Zeměpis, Tělesná výchova, Výtvarná výchova a Etická výchova.
Czech name
Výzkum Kvalitní škola: koncepce a metodika případových studií
Czech description
V kapitole je přestavena koncepce a metodika případových studií, které byly realizovány v rámci výzkumu Kvalitní škola. Pozornost byla zaměřena na zkoumání role učitele jako tvůrce kurikula. Cílem případových studií bylo nabídnout pohled na procesy implementace kurikulární reformy na gymnáziích v jednotlivých oborech školního vzdělávání. Byly realizovány případové studie v předmětech Český jazyk a literatura, Anglický jazyk, Matematika, Chemie, Zeměpis, Tělesná výchova, Výtvarná výchova a Etická výchova.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Píšová, M., Kostková, K., & Janík, T. (Eds.), Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula
ISBN
978-80-87000-78-6
Number of pages of the result
20
Pages from-to
11-30
Number of pages of the book
304
Publisher name
Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—