All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The case studies: Art education and curricular reform - change or continuation of field tradition?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43897294" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43897294 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru?

  • Original language description

    Případové studie byly zaměřeny na zkoumání role učitele výtvarné výchovy jako konstruktéra kurikula. Byly uskutečněny dvě standardní případové studie. Pozornost byla věnována funkcím kurikula na úrovni cílů a obsahu výtvarné výchovy v kontextu konceptovéanalýzy a historie tohoto školního předmětu. Byly zkoumány funkce kurikula v přípravě na hodiny výtvarné výchovy a při konstrukci a řízení výuky. Získané závěry vztažené ke kurikulárním procesům vypovídají o oslabených vztazích mezi projektovaným a realizovaným kurikulem způsobem, který je specifický pro tento předmět.

  • Czech name

    Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru?

  • Czech description

    Případové studie byly zaměřeny na zkoumání role učitele výtvarné výchovy jako konstruktéra kurikula. Byly uskutečněny dvě standardní případové studie. Pozornost byla věnována funkcím kurikula na úrovni cílů a obsahu výtvarné výchovy v kontextu konceptovéanalýzy a historie tohoto školního předmětu. Byly zkoumány funkce kurikula v přípravě na hodiny výtvarné výchovy a při konstrukci a řízení výuky. Získané závěry vztažené ke kurikulárním procesům vypovídají o oslabených vztazích mezi projektovaným a realizovaným kurikulem způsobem, který je specifický pro tento předmět.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kurikulární reforma na gymnáziích : případové studie tvorby kurikula

  • ISBN

    978-80-87000-78-6

  • Number of pages of the result

    38

  • Pages from-to

    202-239

  • Number of pages of the book

    303

  • Publisher name

    Výzkumný ústav pedagogický v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter