All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Portfolio: The Art of Asking As an Attribute of Teacher Communication Competence

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053006" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053006 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele

  • Original language description

    Jednou ze stěžejních aktivit metody hodnocení žáků prostřednictvím portfolia je takzvaný hodnotící rozhovor nad portfoliem. Součástí takového rozhovoru učitele a žáka nad jeho žákovským portfoliem, který není ničím jiným než rozpravou nad žákovou prací ajeho úspěchy, jsou otázky. Příspěvek uvádí a komentuje příklady takových otázek z hodnotících rozhovorů, zaznamenaných v rámci výzkumu autora zaměřeného na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení. Autor považuje učitelovu strategii ve volbě těchto otázek za jednu z klíčových pro celý rozhovor a jeho závěry, neboť se v nich reflektují cíle samotného hodnocení a fakticky určují validitu učitelova hodnocení žáka.

  • Czech name

    Portfolio: umění ptát se jako atribut komunikační kompetence učitele

  • Czech description

    Jednou ze stěžejních aktivit metody hodnocení žáků prostřednictvím portfolia je takzvaný hodnotící rozhovor nad portfoliem. Součástí takového rozhovoru učitele a žáka nad jeho žákovským portfoliem, který není ničím jiným než rozpravou nad žákovou prací ajeho úspěchy, jsou otázky. Příspěvek uvádí a komentuje příklady takových otázek z hodnotících rozhovorů, zaznamenaných v rámci výzkumu autora zaměřeného na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení. Autor považuje učitelovu strategii ve volbě těchto otázek za jednu z klíčových pro celý rozhovor a jeho závěry, neboť se v nich reflektují cíle samotného hodnocení a fakticky určují validitu učitelova hodnocení žáka.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence.

  • ISBN

    978-80-210-5561-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    199-204

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article