Applying Q-methodology to measure the attiutudes of pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053282" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053282 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití Q-metodologie u měření postojů žáků
Original language description
Příspěvek představil Q-metodologii jako metodu kvantitativní části výzkumu se zaměřením na tvorbu Q-typů a použitou techniku Q-třídění v rámci disertační práce zkoumající vliv simulačních her na změnu postoje žáků ve výuce vzdělávacího oboru Občanský a společenskovědní základ.
Czech name
Využití Q-metodologie u měření postojů žáků
Czech description
Příspěvek představil Q-metodologii jako metodu kvantitativní části výzkumu se zaměřením na tvorbu Q-typů a použitou techniku Q-třídění v rámci disertační práce zkoumající vliv simulačních her na změnu postoje žáků ve výuce vzdělávacího oboru Občanský a společenskovědní základ.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
VIII. ročník mezinárodní studentské vědecké konference: Aktuální ůroblémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
ISBN
978-80-244-2815-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
914
Pages from-to
734-737
Publisher name
Palackého universita
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—