CPV videoweb: mudule for classroom communication and interaction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053602" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053602 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce
Original language description
V kapitole je představen CPV videoweb: Modul výukové komunikace a interakce. Jedná se o elektronické učební prostředí využívající videozáznamy zaměřené na výukovou komunikaci a interakci učitele se žáky. Slouží jako nástroj rozšiřující a prohlubující výuku v seminářích a zároveň jako výzkumný nástroj.Jeho cílem je zjišťovat pojetí výukové komunikace a interakce studentů učitelství. Soustředí se především na jejich praktické dovednosti pozorovat, popisovat a interpretovat komunikaci učitelů se žáky v reálných školních třídách, a prozkoumává tak interpretačně postojové orientace studentů učitelství. Dalším cílem projektu je na základě bližšího poznání těchto jevů nastínit možnosti, jak s využitím prvků metody videotrénink interakcí (dále jen VTI) v kombinaci s e-learningem tuto oblast u studentů učitelství dále zkoumat a rozvíjet.
Czech name
CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce
Czech description
V kapitole je představen CPV videoweb: Modul výukové komunikace a interakce. Jedná se o elektronické učební prostředí využívající videozáznamy zaměřené na výukovou komunikaci a interakci učitele se žáky. Slouží jako nástroj rozšiřující a prohlubující výuku v seminářích a zároveň jako výzkumný nástroj.Jeho cílem je zjišťovat pojetí výukové komunikace a interakce studentů učitelství. Soustředí se především na jejich praktické dovednosti pozorovat, popisovat a interpretovat komunikaci učitelů se žáky v reálných školních třídách, a prozkoumává tak interpretačně postojové orientace studentů učitelství. Dalším cílem projektu je na základě bližšího poznání těchto jevů nastínit možnosti, jak s využitím prvků metody videotrénink interakcí (dále jen VTI) v kombinaci s e-learningem tuto oblast u studentů učitelství dále zkoumat a rozvíjet.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Research Centre on Schooling</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T.,Minaříková, E. a kol.Video v učitelském vzdělávání:teoretická východiska, aplikace,výzkum.
ISBN
978-80-7315-213-0
Number of pages of the result
20
Pages from-to
153-173
Number of pages of the book
200
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—