All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Education of pupils with impaired communication ability in mainstream schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055148" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055148 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na výzkum v oblasti podpůrných opatření a poradenských služeb při rozvoji komunikačních kompetencí žáka s narušenou komunikační schopností. Tito žáci patří mezi žáky se zdravotním znevýhodněním, je tedy nezbytné jejich speciální vzdělávací potřeby v průběhu vzdělávání respektovat a naplňovat. Výzkumné šetření, jehož dílčí výsledky jsou v článku prezentovány, analyzuje způsoby podpory i specifika vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v běžných školách. Výsledky vyplývajíz praxe pedagogických pracovníků, kteří mají tyto žáky ve své péči.

  • Czech name

    Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na výzkum v oblasti podpůrných opatření a poradenských služeb při rozvoji komunikačních kompetencí žáka s narušenou komunikační schopností. Tito žáci patří mezi žáky se zdravotním znevýhodněním, je tedy nezbytné jejich speciální vzdělávací potřeby v průběhu vzdělávání respektovat a naplňovat. Výzkumné šetření, jehož dílčí výsledky jsou v článku prezentovány, analyzuje způsoby podpory i specifika vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v běžných školách. Výsledky vyplývajíz praxe pedagogických pracovníků, kteří mají tyto žáky ve své péči.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • ISBN

    978-80-7315-216-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    95-106

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Pedagogická fakulta MU

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article