Interviews with coordinators at upper-secondary comprehensive pilot schools: problems with curriculum reform implementation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055508" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055508 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhovory s koordinátory na pilotních gymnáziích: problémy spojené se zaváděním reformy
Original language description
Příspěvek představuje první fáze výzkumu kurikulární reformy, která byla realizovaná formou řízených rozhovorů s koordinátory tvorby školních vzdělávacích programů na pilotních gymnáziích. Cílem výzkumu v této fázi bylo zachycení kurikulární reformy jakokomplexu zahrnujícího řadu problémových okruhů (ideje a cíle kurikuální reformy, implementace kurikulární reformy, podpora reformy, reforma a možnosti rozvoje a profilace školy, učitel a kurikulární reforma, tvorba ŠVP vstupovaly a vliv dalších kurikulárních materiálů, ŠVP a realizace výuky, klíčové kompetence, autoevaluace a evaluace), které byly dále podrobněji zkoumány v dalších fázích výzkumu.
Czech name
Rozhovory s koordinátory na pilotních gymnáziích: problémy spojené se zaváděním reformy
Czech description
Příspěvek představuje první fáze výzkumu kurikulární reformy, která byla realizovaná formou řízených rozhovorů s koordinátory tvorby školních vzdělávacích programů na pilotních gymnáziích. Cílem výzkumu v této fázi bylo zachycení kurikulární reformy jakokomplexu zahrnujícího řadu problémových okruhů (ideje a cíle kurikuální reformy, implementace kurikulární reformy, podpora reformy, reforma a možnosti rozvoje a profilace školy, učitel a kurikulární reforma, tvorba ŠVP vstupovaly a vliv dalších kurikulárních materiálů, ŠVP a realizace výuky, klíčové kompetence, autoevaluace a evaluace), které byly dále podrobněji zkoumány v dalších fázích výzkumu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Projekt KURIKULUM G: sborník příspěvků z národní konference
ISBN
978-80-87063-56-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
7-17
Publisher name
Národní ústav pro vzdělávání
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—