Education and national self-awareness: View of Czech teachers in Eibenthal
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055667" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055667 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Školství a české sebeuvědomění očima českých učitelů působících v Eibenthalu
Original language description
Kapitola reflektuje výsledky výzkumu, realizovaného mezi českými učiteli působícími v obci Eibenthal v Banátu. Mapuje podmínky pro vzdělávání a kvalitu školství v kontextu podpory rozvoje českého sebeuvědomění mezi krajany v obci Eibenthal v oblasti rumunského Banátu. Zabývá se také pozicí českého učitele při utváření kulturní identity, stejně tak faráře působícího v obci.
Czech name
Školství a české sebeuvědomění očima českých učitelů působících v Eibenthalu
Czech description
Kapitola reflektuje výsledky výzkumu, realizovaného mezi českými učiteli působícími v obci Eibenthal v Banátu. Mapuje podmínky pro vzdělávání a kvalitu školství v kontextu podpory rozvoje českého sebeuvědomění mezi krajany v obci Eibenthal v oblasti rumunského Banátu. Zabývá se také pozicí českého učitele při utváření kulturní identity, stejně tak faráře působícího v obci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Identita v sociálně pedagogickém výzkumu: pole napětí, změn a začlenění
ISBN
978-80-210-5761-6
Number of pages of the result
11
Pages from-to
134-144
Number of pages of the book
174
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—