Foreign language learning strategies. Questionnaire for pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055717" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055717 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.evaluacninastroje.cz/nuovckk_portal/Default.aspx?tabid=154" target="_blank" >http://www.evaluacninastroje.cz/nuovckk_portal/Default.aspx?tabid=154</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky
Original language description
Webová aplikace je prezentací VaV s aplikačním použitím pro výzkum a autoevaluaci školy. Jedná se o on-line systém diagnostických nástrojů a automaticky generovaných evaluačních zpráv v oblasti podpory a používání strategií učení se cizímu jazyku. Zprávyz nástroje jsou založeny na naprogramovaném algoritmu výpočtu výsledků a generování jejich grafického znázornění, včetně interpretací. Vývoji nástroje předcházelo několik fází předvýzkumů ve školách. Hlavní výzkum pro standardizaci nástroje proběhl na základních a středních školách on-line. Standardizace nástroje zahrnovala položkové analýzy, faktorové analýzy a analýzy reliability na vzorcích žáků, tříd, učitelů a škol z ČR (celkem se jednalo o 776 žáků základní školy a 940 žáků středních škol). Ve webové aplikaci probíhá automaticky aktualizace českých norem používaných pro výpočty výsledků do zpráv z nástroje dle nových on-line respondentů.
Czech name
Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky
Czech description
Webová aplikace je prezentací VaV s aplikačním použitím pro výzkum a autoevaluaci školy. Jedná se o on-line systém diagnostických nástrojů a automaticky generovaných evaluačních zpráv v oblasti podpory a používání strategií učení se cizímu jazyku. Zprávyz nástroje jsou založeny na naprogramovaném algoritmu výpočtu výsledků a generování jejich grafického znázornění, včetně interpretací. Vývoji nástroje předcházelo několik fází předvýzkumů ve školách. Hlavní výzkum pro standardizaci nástroje proběhl na základních a středních školách on-line. Standardizace nástroje zahrnovala položkové analýzy, faktorové analýzy a analýzy reliability na vzorcích žáků, tříd, učitelů a škol z ČR (celkem se jednalo o 776 žáků základní školy a 940 žáků středních škol). Ve webové aplikaci probíhá automaticky aktualizace českých norem používaných pro výpočty výsledků do zpráv z nástroje dle nových on-line respondentů.
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—
Carrier ID
—