Experiences with the online questionnaire on www.csfd.cz as a part of mixed research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055738" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055738 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kratka.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kratka.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-31" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-31</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu
Original language description
Audiovizuální fikční příběhy sledujeme obvykle za účelem relaxace nebo zábavy, za účelem sdílení zkušeností s postavami a učení se ze sociálních situací. Naše výzkumné cíle vycházejí z potřeby vědět, co již lidé znají a jak probíhá jejich interakce s audiovizuálními fikčními příběhy. Podle výzkumných zkušeností nejrůznějších autorů se jako nejvhodnější jeví interpretativní metody, založené na dialogu a interakci s ostatními, nicméně z důvodu zaměření tohoto výzkumu do doposud nereflektované oblasti identifikace s fikční postavou filmů a seriálů a zkušenostního učení jsme využili jak kvantitativních, tak kvalitativních metod. Tento příspěvek se zaměřuje především na zkušenosti se sběrem dat prostřednictvím nejnavštěvovanějších domácích internetových stránek o filmu www.csfd.cz.
Czech name
Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu
Czech description
Audiovizuální fikční příběhy sledujeme obvykle za účelem relaxace nebo zábavy, za účelem sdílení zkušeností s postavami a učení se ze sociálních situací. Naše výzkumné cíle vycházejí z potřeby vědět, co již lidé znají a jak probíhá jejich interakce s audiovizuálními fikčními příběhy. Podle výzkumných zkušeností nejrůznějších autorů se jako nejvhodnější jeví interpretativní metody, založené na dialogu a interakci s ostatními, nicméně z důvodu zaměření tohoto výzkumu do doposud nereflektované oblasti identifikace s fikční postavou filmů a seriálů a zkušenostního učení jsme využili jak kvantitativních, tak kvalitativních metod. Tento příspěvek se zaměřuje především na zkušenosti se sběrem dat prostřednictvím nejnavštěvovanějších domácích internetových stránek o filmu www.csfd.cz.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
372-377
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—