The class teacher's status in the current Czech school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055744" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055744 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/streleckratkarehulka.pdf" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/streleckratkarehulka.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-72" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-72</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K postavení třídního učitele v současné české škole
Original language description
Výzkumná studie přináší údaje o tom, jak je reflektována závažnost funkce třídního učitele na jednotlivých stupních školního vzdělávání třídními učiteli, žáky, vedením školy a rodiči žáků. Z našich výzkumných zjištění vyplývá, že třídní učitelé mají nezastupitelné místo ve výchovném dění školy a vedou k předpokladu, že postavení (funkce) třídního učitele nebude v rámci proměn českého školství ztrácet na významu.
Czech name
K postavení třídního učitele v současné české škole
Czech description
Výzkumná studie přináší údaje o tom, jak je reflektována závažnost funkce třídního učitele na jednotlivých stupních školního vzdělávání třídními učiteli, žáky, vedením školy a rodiči žáků. Z našich výzkumných zjištění vyplývá, že třídní učitelé mají nezastupitelné místo ve výchovném dění školy a vedou k předpokladu, že postavení (funkce) třídního učitele nebude v rámci proměn českého školství ztrácet na významu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
410-415
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—