Research into the Use of Multimedia Technologies in Music Education at Secondary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00059164" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00059164 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách
Original language description
Studie navazuje na obdobný výzkum na základních školách v roce 2010, zaměřuje se na využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách v České republice. Z pohledu žáků i učitelů zachycuje a vyhodnocuje současný stav využívání těchto médií a navrhuje perspektivní možnosti jejich aplikace ve výuce hudební výchovy na středních školách.
Czech name
Výzkum využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách
Czech description
Studie navazuje na obdobný výzkum na základních školách v roce 2010, zaměřuje se na využití multimediálních technologií v hudební výchově na středních školách v České republice. Z pohledu žáků i učitelů zachycuje a vyhodnocuje současný stav využívání těchto médií a navrhuje perspektivní možnosti jejich aplikace ve výuce hudební výchovy na středních školách.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Teoretické reflexe hudební výchovy
ISSN
1803-1331
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
295
Pages from-to
1-295
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—