All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pupil´s Self-assessment and Assessment of the teacher - two closely related processes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060186" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060186 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy

  • Original language description

    Současné trendy ve vzdělávání poukazují stále více na význam zapojení žáků do hodnocení jejich výsledků. Z výsledků výzkumného šetření (2012) realizovaného na našem pracovišti však vyplývá, že sebehodnocení je na prvním stupni ZŠ podceňováno. Na základězjištěných výsledků výzkumného šetření, reflexe práce se sebehodnocením žáků a teoretických východisek představujeme model hodnocení, v němž má sebehodnocení žáků značný význam pro jeho seberozvoj.

  • Czech name

    Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy

  • Czech description

    Současné trendy ve vzdělávání poukazují stále více na význam zapojení žáků do hodnocení jejich výsledků. Z výsledků výzkumného šetření (2012) realizovaného na našem pracovišti však vyplývá, že sebehodnocení je na prvním stupni ZŠ podceňováno. Na základězjištěných výsledků výzkumného šetření, reflexe práce se sebehodnocením žáků a teoretických východisek představujeme model hodnocení, v němž má sebehodnocení žáků značný význam pro jeho seberozvoj.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy

  • ISBN

    9788021058767

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    23-34

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    PdF MU

  • Event date

    Jun 11, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article