All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of the effectivity of the chemistry education on primary schools using motivational tasks

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062317" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062317 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh

  • Original language description

    Práce se zabývá výzkumem využití databanky motivačních chemických a interdisciplinárních zábavných úloh Škola hrou ke vzbuzení zájmu o předmět chemie a ke zvýšení účinnosti výuky chemie žáků ZŠ. Vyhodnocování efektivity výuky bylo testováno na souborechvybraných motivačních úloh (doplňovačky, hřebenovky, roháčci, buňkovky, kruhy, osmisměrky, lištovky, rébusy, otazníky, texty, kouzla) z učiva chemie ZŠ a na žácích 8. a 9. tříd ZŠ v Brně a okolí. Formou řešení úloh bylo testováno 120 žáků a bylo vyhodnocováno celkem 1440 motivačních úloh. Výsledky testování ukázaly, že úspěšnost řešení úloh, po využívání výukového systému Škola hrou ve výuce, se zvýšila v průměru o 23 %.

  • Czech name

    Vyhodnocení účinnosti výuky chemie na ZŠ s využitím motivačních úloh

  • Czech description

    Práce se zabývá výzkumem využití databanky motivačních chemických a interdisciplinárních zábavných úloh Škola hrou ke vzbuzení zájmu o předmět chemie a ke zvýšení účinnosti výuky chemie žáků ZŠ. Vyhodnocování efektivity výuky bylo testováno na souborechvybraných motivačních úloh (doplňovačky, hřebenovky, roháčci, buňkovky, kruhy, osmisměrky, lištovky, rébusy, otazníky, texty, kouzla) z učiva chemie ZŠ a na žácích 8. a 9. tříd ZŠ v Brně a okolí. Formou řešení úloh bylo testováno 120 žáků a bylo vyhodnocováno celkem 1440 motivačních úloh. Výsledky testování ukázaly, že úspěšnost řešení úloh, po využívání výukového systému Škola hrou ve výuce, se zvýšila v průměru o 23 %.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied

  • ISBN

    9788080825416

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    347-351

  • Publisher name

    Trnavská univerzita

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article