Internet, podcast - survey
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062320" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062320 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Internet, podcast - dotazníkové šetření
Original language description
Tato studie je součástí snahy o představení podcastu jako efektivního a moderního způsobu získávání informací pro studenty a stejně tak i jejich publikování pro pedagogy. Za tímto účelem byl proveden výzkum, spojený s dotazníkovým šetřením, zmapování situace na školách, ve kterých je podcast aplikován ve výuce chemie. Ze získaných výsledků vyplývá, že téměř všichni žáci mají jak doma, tak ve škole, přístup na internet. Nejdůležitější předpoklad pro nasazení podcastů je tedy splněn. Dále se ukázalo, že žáci jsou zvyklí internet používat i pro rozšiřování svých vědomostí. Cílová skupina je tedy z hlediska zvyklostí pro použití podcastu připravená. Stejně tak i vybavenost přenosnými zařízeními pro přehrávání podcastů je velká. Je možné tedy podcasty optimalizovat i pro tato zařízení tak, aby žáci mohli mít vzdělávací materiály neustále s sebou.
Czech name
Internet, podcast - dotazníkové šetření
Czech description
Tato studie je součástí snahy o představení podcastu jako efektivního a moderního způsobu získávání informací pro studenty a stejně tak i jejich publikování pro pedagogy. Za tímto účelem byl proveden výzkum, spojený s dotazníkovým šetřením, zmapování situace na školách, ve kterých je podcast aplikován ve výuce chemie. Ze získaných výsledků vyplývá, že téměř všichni žáci mají jak doma, tak ve škole, přístup na internet. Nejdůležitější předpoklad pro nasazení podcastů je tedy splněn. Dále se ukázalo, že žáci jsou zvyklí internet používat i pro rozšiřování svých vědomostí. Cílová skupina je tedy z hlediska zvyklostí pro použití podcastu připravená. Stejně tak i vybavenost přenosnými zařízeními pro přehrávání podcastů je velká. Je možné tedy podcasty optimalizovat i pro tato zařízení tak, aby žáci mohli mít vzdělávací materiály neustále s sebou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia.
ISBN
9788021059085
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
181-185
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—