All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Internet, podcast - survey

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062320" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062320 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Internet, podcast - dotazníkové šetření

  • Original language description

    Tato studie je součástí snahy o představení podcastu jako efektivního a moderního způsobu získávání informací pro studenty a stejně tak i jejich publikování pro pedagogy. Za tímto účelem byl proveden výzkum, spojený s dotazníkovým šetřením, zmapování situace na školách, ve kterých je podcast aplikován ve výuce chemie. Ze získaných výsledků vyplývá, že téměř všichni žáci mají jak doma, tak ve škole, přístup na internet. Nejdůležitější předpoklad pro nasazení podcastů je tedy splněn. Dále se ukázalo, že žáci jsou zvyklí internet používat i pro rozšiřování svých vědomostí. Cílová skupina je tedy z hlediska zvyklostí pro použití podcastu připravená. Stejně tak i vybavenost přenosnými zařízeními pro přehrávání podcastů je velká. Je možné tedy podcasty optimalizovat i pro tato zařízení tak, aby žáci mohli mít vzdělávací materiály neustále s sebou.

  • Czech name

    Internet, podcast - dotazníkové šetření

  • Czech description

    Tato studie je součástí snahy o představení podcastu jako efektivního a moderního způsobu získávání informací pro studenty a stejně tak i jejich publikování pro pedagogy. Za tímto účelem byl proveden výzkum, spojený s dotazníkovým šetřením, zmapování situace na školách, ve kterých je podcast aplikován ve výuce chemie. Ze získaných výsledků vyplývá, že téměř všichni žáci mají jak doma, tak ve škole, přístup na internet. Nejdůležitější předpoklad pro nasazení podcastů je tedy splněn. Dále se ukázalo, že žáci jsou zvyklí internet používat i pro rozšiřování svých vědomostí. Cílová skupina je tedy z hlediska zvyklostí pro použití podcastu připravená. Stejně tak i vybavenost přenosnými zařízeními pro přehrávání podcastů je velká. Je možné tedy podcasty optimalizovat i pro tato zařízení tak, aby žáci mohli mít vzdělávací materiály neustále s sebou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia.

  • ISBN

    9788021059085

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    181-185

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article