TEACHING MATERIAL FOR EDUCATION OF PROKARYOTIC ORGAMISM PROBLEMS ON BASIC SCHOOL
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062325" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062325 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
UČEBNÍ MATERIÁL PRO VÝUKU PROBLEMATIKY PROKARYOTICKÝCH ORGAMISMŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE
Original language description
V rámci praktické výuky na základní škole byl proveden testovací výzkum úrovně základních znalostí žáků 6. a 7. tříd na třech základních školách Jihomoravského kraje. Na základě výsledků testovacího pedagogického výzkumu byl navržen studijní materiál provýuku problematiky prokaryotických organismů formou pracovních listů pro žáky základní školy. Cílem studijního materiálu bylo zkvalitnění výuky a posílení mezipředmětových vazeb v souladu s rámcovým vzdělávacím programem pro základní školu. Z výsledků testovacího výzkumu bylo zjištěno, že stav znalostí, týkajících se probraného učiva prokaryotických organismů a aspektů s nimi souvisejících není na uspokojivé úrovni. Taktéž z hlediska uplatňování mezipředmětových vazeb jsou dovednosti žáků na nízké úrovni. Proto se naše snaha zaměřuje na didaktické postupy výuky a tvorbu takových učebních materiálů, které žákům umožní pochopit danou problematiku v širších souvislostech.
Czech name
UČEBNÍ MATERIÁL PRO VÝUKU PROBLEMATIKY PROKARYOTICKÝCH ORGAMISMŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE
Czech description
V rámci praktické výuky na základní škole byl proveden testovací výzkum úrovně základních znalostí žáků 6. a 7. tříd na třech základních školách Jihomoravského kraje. Na základě výsledků testovacího pedagogického výzkumu byl navržen studijní materiál provýuku problematiky prokaryotických organismů formou pracovních listů pro žáky základní školy. Cílem studijního materiálu bylo zkvalitnění výuky a posílení mezipředmětových vazeb v souladu s rámcovým vzdělávacím programem pro základní školu. Z výsledků testovacího výzkumu bylo zjištěno, že stav znalostí, týkajících se probraného učiva prokaryotických organismů a aspektů s nimi souvisejících není na uspokojivé úrovni. Taktéž z hlediska uplatňování mezipředmětových vazeb jsou dovednosti žáků na nízké úrovni. Proto se naše snaha zaměřuje na didaktické postupy výuky a tvorbu takových učebních materiálů, které žákům umožní pochopit danou problematiku v širších souvislostech.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2012, Vzdělávání a dnešní společnost.
ISBN
9788090487796
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
72-78
Publisher name
? MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2012
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Mar 26, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—