Changes in the Conception of Education and School Evaluation - Philosophical Foundations and Educational Context
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062360" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062360 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61988987:17450/12:A13016VC RIV/00216208:11410/12:10128896
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti
Original language description
Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat.
Czech name
Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti
Czech description
Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788090522206
Number of pages
230
Publisher name
Asociace waldorfských škol ČR
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—