All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inclusive Education in the Context of Educational Philosophy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896877" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896877 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1PIVMWbvyIGWHx3OmQfL5Kgr6S4GTUi2C/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1PIVMWbvyIGWHx3OmQfL5Kgr6S4GTUi2C/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inkluze ve vzdělávání v kontextu filosofie výchovy

  • Original language description

    Článek pojednává o problematice inkluzivního vzdělávání z pohledu fi losofi ckého a etického, avšak se zacílením na fi losofi i výchovy. Stěžejním motivem textu je odpovědět na otáz- ky proč, jak a jestli přijímat jinakost ve společnosti a ve vzdělávacím procesu. Na tyto otázky není jednoduché odpovědět ani z pohledu filosofických principů, ani z pohledu těch vzdělávacích. Text je jistým odborným zamyšlením nad problematikou inkluze ve vzdělávání jak z pohledu současných speciálních pedagogů, tak z pohledu J. A. Komenského či E. Lévinase, kteří ve svých pracích akcentují problematiku jinakosti, v našem případě problematiku lidí s postižením.

  • Czech name

    Inkluze ve vzdělávání v kontextu filosofie výchovy

  • Czech description

    Článek pojednává o problematice inkluzivního vzdělávání z pohledu fi losofi ckého a etického, avšak se zacílením na fi losofi i výchovy. Stěžejním motivem textu je odpovědět na otáz- ky proč, jak a jestli přijímat jinakost ve společnosti a ve vzdělávacím procesu. Na tyto otázky není jednoduché odpovědět ani z pohledu filosofických principů, ani z pohledu těch vzdělávacích. Text je jistým odborným zamyšlením nad problematikou inkluze ve vzdělávání jak z pohledu současných speciálních pedagogů, tak z pohledu J. A. Komenského či E. Lévinase, kteří ve svých pracích akcentují problematiku jinakosti, v našem případě problematiku lidí s postižením.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    31

  • Issue of the periodical within the volume

    3-4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    131-142

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database