All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Russian language teaching of learners with dysgrahpia as a specific learning disability

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062498" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062498 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení

  • Original language description

    Kapitola si klade za cíl prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, zkoumající situaci v ruskojazyčné výuce u žáků s dysgrafií a poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v cizojazyčné výuce a ve vyučovacím procesu. Autorka se zaměřuje na výsledky výzkumu a proces vyučování ruštině na základní škole u žáků s dysgrafií. Kapitola přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443.

  • Czech name

    Výuka ruského jazyka u žáků s dysgrafií jako specifickou poruchou učení

  • Czech description

    Kapitola si klade za cíl prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, zkoumající situaci v ruskojazyčné výuce u žáků s dysgrafií a poskytnout přehled o současných trendech ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v cizojazyčné výuce a ve vyučovacím procesu. Autorka se zaměřuje na výsledky výzkumu a proces vyučování ruštině na základní škole u žáků s dysgrafií. Kapitola přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Grenarová, R., Vítková, M. (eds) Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami v cizojazyčné výuce a ve výzkumu

  • ISBN

    9788021060241

  • Number of pages of the result

    38

  • Pages from-to

    88-125

  • Number of pages of the book

    210

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter