Peer Relationships of Pupils with Autism Spectrum Disorders as one of the Factors of Successful Inclusive Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063101" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063101 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání
Original language description
Kapitola předkládá výsledky výzkumu založeného na sociometrickém šetření v deseti třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem. Je zde podrobně popsáno ověření výzkumných hypotéz. Význam zjištění a závěry výzkumu jsou diskutovány.
Czech name
Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání
Czech description
Kapitola předkládá výsledky výzkumu založeného na sociometrickém šetření v deseti třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem. Je zde podrobně popsáno ověření výzkumných hypotéz. Význam zjištění a závěry výzkumu jsou diskutovány.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
ISBN
9788021059955
Number of pages of the result
9
Pages from-to
261-269
Number of pages of the book
298
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—