A gifted pupil´s approach tu solving tasks
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063529" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063529 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přístupy nadaného žáka k řešení úloh
Original language description
Vzdělávání žáků, kteří mají nadání pro matematiku vyžaduje od učitele velkou míru empatie k jejich specifickým postupům při řešení úloh. V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které sledovalo, jaké přístupy využívají matematicky nadaní žáci při řešení nestandardních úloh.
Czech name
Přístupy nadaného žáka k řešení úloh
Czech description
Vzdělávání žáků, kteří mají nadání pro matematiku vyžaduje od učitele velkou míru empatie k jejich specifickým postupům při řešení úloh. V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, které sledovalo, jaké přístupy využívají matematicky nadaní žáci při řešení nestandardních úloh.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Učíme nadané žáky
ISBN
9788074641046
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
260-263
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Mar 14, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—