Educators? Perspective on Selected Issues of Education of Children and Students with Autism Spectrum Disorders (ASD)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063672" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063672 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS)
Original language description
Kapitola se zabývá teoretickými a metodologickými východisky. Na teoretická východiska navazuje kvantitativní výzkumné šetření analyzující pohled pedagogických pracovníků na aktuální otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra(PAS) z pohledu samotných pedagogických pracovníků z mateřských, základních a středních škol (běžných i speciálních) v České republice. Kapitola prezentuje dílčí výstupy výzkumu disertační práce.
Czech name
Pohled pedagogických pracovníků na některé otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS)
Czech description
Kapitola se zabývá teoretickými a metodologickými východisky. Na teoretická východiska navazuje kvantitativní výzkumné šetření analyzující pohled pedagogických pracovníků na aktuální otázky vzdělávání dětí, žáků a studentů s poruchou autistického spektra(PAS) z pohledu samotných pedagogických pracovníků z mateřských, základních a středních škol (běžných i speciálních) v České republice. Kapitola prezentuje dílčí výstupy výzkumu disertační práce.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.
ISBN
9788021061019
Number of pages of the result
8
Pages from-to
69-76
Number of pages of the book
280
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—