All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How do you Assess Pupils with Specific Learning Disabilities in Inclusive Foreign Language Teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063890" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063890 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce

  • Original language description

    Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakýmzpůsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem.

  • Czech name

    Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce

  • Czech description

    Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakýmzpůsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Cudzie jazyky a kultúry v škole 9

  • ISBN

    9788055801841

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    34-43

  • Publisher name

    PF UKF v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article