The research of the level of the 1st grade of primary school pupils? chosen anticipated outputs through the self-evaluation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004669" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004669 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum úrovně vybraných očekávaných výstupů žáků 1. stupně ZŠ prostřednictvím sebehodnocení.
Original language description
Příspěvek se zabývá výzkumem úrovně vybraných očekávaných výstupů prostřednictvím sebehodnocení definovaných Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět a vzdělávací obor Český jazyk a literatura. Úroveň těchto výstupů prostřednictvím sebehodnocení byla sledována ve skupině žáků 5. ročníku ZŠ vzdělávaných podle vzdělávacího programu Základní škola, dále ve skupině žáků 5. ročníků vzdělávaných podle alternativního vzdělávacího programu Začít spolu a dále ve skupině rodičů. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník konstruovaný na principu intervalových škál. Úroveň vybraných očekávaných výstupů prostřednictvím sebehodnocení byla mezi jednotlivými skupinami komparována za použití neparametrických metodstatistické analýzy dat. Výsledky ukazují velmi blízkou hodnotu úrovně vybraných očekávaných výstupů prostřednictvím sebehodnocení u žáků vzdělávaných podle obou vzdělávacích programů. Statisticky významně vyšší úroveň vybraných očekávaný
Czech name
Výzkum úrovně vybraných očekávaných výstupů žáků 1. stupně ZŠ prostřednictvím sebehodnocení.
Czech description
Příspěvek se zabývá výzkumem úrovně vybraných očekávaných výstupů prostřednictvím sebehodnocení definovaných Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět a vzdělávací obor Český jazyk a literatura. Úroveň těchto výstupů prostřednictvím sebehodnocení byla sledována ve skupině žáků 5. ročníku ZŠ vzdělávaných podle vzdělávacího programu Základní škola, dále ve skupině žáků 5. ročníků vzdělávaných podle alternativního vzdělávacího programu Začít spolu a dále ve skupině rodičů. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník konstruovaný na principu intervalových škál. Úroveň vybraných očekávaných výstupů prostřednictvím sebehodnocení byla mezi jednotlivými skupinami komparována za použití neparametrických metodstatistické analýzy dat. Výsledky ukazují velmi blízkou hodnotu úrovně vybraných očekávaných výstupů prostřednictvím sebehodnocení u žáků vzdělávaných podle obou vzdělávacích programů. Statisticky významně vyšší úroveň vybraných očekávaný
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
18
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—