Teachers attitudes to environmental issues: from definition to the research tools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064005" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064005 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Original language description
Tématem kapitoly je analýza postojů učitelů působících na středních odborných školách k environmentální problematice. Nejprve je nastíněno teoreticko-filosofické východisko.V další části je popsána metodologická stránka výzkumu, který autorka připravujev rámci své disertační práce. Hlavním cílem této části kapitoly je popsat vývoj a zdůvodnit postupnou úpravu výzkumných nástrojů, které tvoří projektivní metoda nedokončených vět a explorativní metoda dotazování s technikou dotazníku.
Czech name
Postoje učitelů k environmentálním tématům: od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Czech description
Tématem kapitoly je analýza postojů učitelů působících na středních odborných školách k environmentální problematice. Nejprve je nastíněno teoreticko-filosofické východisko.V další části je popsána metodologická stránka výzkumu, který autorka připravujev rámci své disertační práce. Hlavním cílem této části kapitoly je popsat vývoj a zdůvodnit postupnou úpravu výzkumných nástrojů, které tvoří projektivní metoda nedokončených vět a explorativní metoda dotazování s technikou dotazníku.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Number of pages of the result
14
Pages from-to
174-187
Number of pages of the book
354
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—