The pupils with fluency speech disorders in the context of education ? approaches of teachers at elementary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064049" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064049 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žáci s poruchami fluence řeči v kontextu vzdělávání ? přístupy pedagogů v základním vzdělávání
Original language description
Problematika poruch fluence řeči je velmi obsáhlá a komplikovaná. Specificky zasahuje úroveň komunikačních kompetencí žáků, může mít mnohé negativní dopady na proces jejich vzdělávání, profesní orientaci a zapojení se do společnosti. Primární význam přivzdělávání žáků s tímto typem postižení má účast pedagogů na všech typech a stupních škol na poskytované intervenci a volba příslušných pedagogických opatření a přístupů.V kapitole jsou prezentovány závěry výzkumu týkajícího se přístupu pedagogů základních škol k žákům s koktavostí.
Czech name
Žáci s poruchami fluence řeči v kontextu vzdělávání ? přístupy pedagogů v základním vzdělávání
Czech description
Problematika poruch fluence řeči je velmi obsáhlá a komplikovaná. Specificky zasahuje úroveň komunikačních kompetencí žáků, může mít mnohé negativní dopady na proces jejich vzdělávání, profesní orientaci a zapojení se do společnosti. Primární význam přivzdělávání žáků s tímto typem postižení má účast pedagogů na všech typech a stupních škol na poskytované intervenci a volba příslušných pedagogických opatření a přístupů.V kapitole jsou prezentovány závěry výzkumu týkajícího se přístupu pedagogů základních škol k žákům s koktavostí.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI.
ISBN
9788073152352
Number of pages of the result
10
Pages from-to
125-134
Number of pages of the book
327
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—