All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specific learning and behavior in inclusive elementary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000397" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000397 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy

  • Original language description

    Monografie Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy uvádí základní poznatky o vzdělávání, integraci, inkluzi a školském systému České republiky v kontextu specifických poruch učení a chování. Specifickým poruchám učení sevěnuje podrobněji a orientačně se zabývá i problematikou specifických poruch chování, tj. poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchou pozornosti. V prezentovaném výzkumu, který byl realizován v rámci výzkumného projektu č. 5824 SGS FP TUL 2011, jsouanalyzovány a srovnávány výsledky kvantitativního šetření úrovně vědomostí učitelů 1. a 2. stupně základních škol o specifických poruchách učení. Dále jsou zkoumány znalosti učitelů o vhodných postupech práce s žáky se specifickými poruchami učení a dovednosti jejich praktické aplikace s preferencí psychické podpory těchto dětí. Současně jsou porovnávány rozdíly v přístupu učitelů k žákům se specifickými poruchami učení a k integrovaným žákům s jinými handicapy.

  • Czech name

    Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy

  • Czech description

    Monografie Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy uvádí základní poznatky o vzdělávání, integraci, inkluzi a školském systému České republiky v kontextu specifických poruch učení a chování. Specifickým poruchám učení sevěnuje podrobněji a orientačně se zabývá i problematikou specifických poruch chování, tj. poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchou pozornosti. V prezentovaném výzkumu, který byl realizován v rámci výzkumného projektu č. 5824 SGS FP TUL 2011, jsouanalyzovány a srovnávány výsledky kvantitativního šetření úrovně vědomostí učitelů 1. a 2. stupně základních škol o specifických poruchách učení. Dále jsou zkoumány znalosti učitelů o vhodných postupech práce s žáky se specifickými poruchami učení a dovednosti jejich praktické aplikace s preferencí psychické podpory těchto dětí. Současně jsou porovnávány rozdíly v přístupu učitelů k žákům se specifickými poruchami učení a k integrovaným žákům s jinými handicapy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7372-815-1

  • Number of pages

    116

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • UT code for WoS book