Specific learning and behavior in inclusive elementary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F11%3A%230000397" target="_blank" >RIV/46747885:24510/11:#0000397 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy
Original language description
Monografie Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy uvádí základní poznatky o vzdělávání, integraci, inkluzi a školském systému České republiky v kontextu specifických poruch učení a chování. Specifickým poruchám učení sevěnuje podrobněji a orientačně se zabývá i problematikou specifických poruch chování, tj. poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchou pozornosti. V prezentovaném výzkumu, který byl realizován v rámci výzkumného projektu č. 5824 SGS FP TUL 2011, jsouanalyzovány a srovnávány výsledky kvantitativního šetření úrovně vědomostí učitelů 1. a 2. stupně základních škol o specifických poruchách učení. Dále jsou zkoumány znalosti učitelů o vhodných postupech práce s žáky se specifickými poruchami učení a dovednosti jejich praktické aplikace s preferencí psychické podpory těchto dětí. Současně jsou porovnávány rozdíly v přístupu učitelů k žákům se specifickými poruchami učení a k integrovaným žákům s jinými handicapy.
Czech name
Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy
Czech description
Monografie Specifické poruchy učení a chování v inkluzivním prostředí základní školy uvádí základní poznatky o vzdělávání, integraci, inkluzi a školském systému České republiky v kontextu specifických poruch učení a chování. Specifickým poruchám učení sevěnuje podrobněji a orientačně se zabývá i problematikou specifických poruch chování, tj. poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchou pozornosti. V prezentovaném výzkumu, který byl realizován v rámci výzkumného projektu č. 5824 SGS FP TUL 2011, jsouanalyzovány a srovnávány výsledky kvantitativního šetření úrovně vědomostí učitelů 1. a 2. stupně základních škol o specifických poruchách učení. Dále jsou zkoumány znalosti učitelů o vhodných postupech práce s žáky se specifickými poruchami učení a dovednosti jejich praktické aplikace s preferencí psychické podpory těchto dětí. Současně jsou porovnávány rozdíly v přístupu učitelů k žákům se specifickými poruchami učení a k integrovaným žákům s jinými handicapy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7372-815-1
Number of pages
116
Publisher name
Technická univerzita v Liberci
Place of publication
Liberec
UT code for WoS book
—