All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School is our common World : Phenomenological Analysis of Meaning in the statements of Roma Children texts

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064175" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064175 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí

  • Original language description

    Výzkum realizovaný v stávajícím projektu je již třetí navazující částí výzkumného záměru mapujícího vztah romských dětí a školy. Dvě první části, Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků I. a II. (10186/2009-6 a 8555-37/2010-27), s podtitulem ?Bariéry ve vzdělávání romských dětí?, měly za cíl pomocí fenomenologické analýzy romských výpovědi dětí na téma ?škola? přispět k propracovanějšímu popisu těchto bariér a odpovědět na otázku ?co konkrétně brání romským dětem? úspěšně procházet školním vzděláním.Tato třetí část se má pokusit z realizovaných rozhovorů získat co nejcelistvější obraz ?školy?. Tedy má popsat všechny významy, kterých pojem škola pro tyto děti může nabývat. Analýza výpovědí romských dětí byla konfrontována s výpovědí speciální pedagožky ze stejné ZŠ, výstupem výzkmu byla i jejich představa o ideální škole.

  • Czech name

    Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí

  • Czech description

    Výzkum realizovaný v stávajícím projektu je již třetí navazující částí výzkumného záměru mapujícího vztah romských dětí a školy. Dvě první části, Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků I. a II. (10186/2009-6 a 8555-37/2010-27), s podtitulem ?Bariéry ve vzdělávání romských dětí?, měly za cíl pomocí fenomenologické analýzy romských výpovědi dětí na téma ?škola? přispět k propracovanějšímu popisu těchto bariér a odpovědět na otázku ?co konkrétně brání romským dětem? úspěšně procházet školním vzděláním.Tato třetí část se má pokusit z realizovaných rozhovorů získat co nejcelistvější obraz ?školy?. Tedy má popsat všechny významy, kterých pojem škola pro tyto děti může nabývat. Analýza výpovědí romských dětí byla konfrontována s výpovědí speciální pedagožky ze stejné ZŠ, výstupem výzkmu byla i jejich představa o ideální škole.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu

  • ISBN

    9788021060302

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    54-66

  • Number of pages of the book

    225

  • Publisher name

    MUNIPRESS

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter