An academic teacher of mathematics as an expert: the development of a research instrument for the analysis of pedagogical content knowledge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064178" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064178 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vysokoškolský učitel matematiky jako expert: vývoj výzkumného nástroje pro analýzu didaktických znalostí obsahu
Original language description
Tato kapitola představuje transformační model dimenzí didaktických znalostí obsahu, který autorka vytvořila pro potřeby plánovaného výzkumu zaměřeného na vysokoškolského učitele matematiky jako experta. Pojednává též o navrženém výzkumném nástroji - scénáři polostrukturovaného interview.
Czech name
Vysokoškolský učitel matematiky jako expert: vývoj výzkumného nástroje pro analýzu didaktických znalostí obsahu
Czech description
Tato kapitola představuje transformační model dimenzí didaktických znalostí obsahu, který autorka vytvořila pro potřeby plánovaného výzkumu zaměřeného na vysokoškolského učitele matematiky jako experta. Pojednává též o navrženém výzkumném nástroji - scénáři polostrukturovaného interview.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
ISBN
9788021061323
Number of pages of the result
13
Pages from-to
188-200
Number of pages of the book
354
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—