All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Conditions for the Implementation of Health Education in Primary School: Theoretical and Methodological Basis for the Creation of a Research Tool

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064305" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064305 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podmínky pro realizaci výchovy ke zdraví v primární škole: teoreticko-metodologická východiska k tvorbě výzkumného nástroje

  • Original language description

    V této kapitole jsme se zabývali zahraničními i českými přístupy k výzkumu implementace kurikulárního programu. Byly analyzovány hlavní cíle první fáze připravovaného výzkumu, tedy analýza vzdělávací oblasti výchova ke zdraví reprezentovaná jednak v didaktickém aparátu učebnic prvouky a přírodovědy a ve školních vzdělávacích programech pro primární školu z hlediska naplnění požadavku holistického pojetí zdraví. Na základě studia přístupů a teoretických poznatků došlo k návrhu kategoriálního systému.

  • Czech name

    Podmínky pro realizaci výchovy ke zdraví v primární škole: teoreticko-metodologická východiska k tvorbě výzkumného nástroje

  • Czech description

    V této kapitole jsme se zabývali zahraničními i českými přístupy k výzkumu implementace kurikulárního programu. Byly analyzovány hlavní cíle první fáze připravovaného výzkumu, tedy analýza vzdělávací oblasti výchova ke zdraví reprezentovaná jednak v didaktickém aparátu učebnic prvouky a přírodovědy a ve školních vzdělávacích programech pro primární školu z hlediska naplnění požadavku holistického pojetí zdraví. Na základě studia přístupů a teoretických poznatků došlo k návrhu kategoriálního systému.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky

  • ISBN

    9788021061323

  • Number of pages of the result

    16

  • Pages from-to

    47-62

  • Number of pages of the book

    354

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter