All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Children´s Lay Conceptions and Believes of Health and Illness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00069175" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00069175 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dětské interpretace pojmů zdraví a nemoc

  • Original language description

    Publikace se zabývá problematikou dětských představ, dětského pojetí zdraví a nemoci u dětí primárního stupně základní školy (7-12 let). Klade důraz na problematiku primární prevence s jejími psychologickými a pedagogickými přístupy a její zakotvení v kurikulu základní školy. Vychází z teoretického studia dětských pojetí ve vzdělávání a vnitřních poznatkových systémů dítěte současně s přiblížením konstruktivistického přístupu v procesu učení a vyučování. Zjišťovány jsou představy o pojmech zdraví, nemoc, prevence nemoci a podpora zdraví. Uvedené výsledky původního výzkumného šetření je možno využít v didaktice výchovy ke zdraví, zejména v realizaci primární prevence na základní škole.

  • Czech name

    Dětské interpretace pojmů zdraví a nemoc

  • Czech description

    Publikace se zabývá problematikou dětských představ, dětského pojetí zdraví a nemoci u dětí primárního stupně základní školy (7-12 let). Klade důraz na problematiku primární prevence s jejími psychologickými a pedagogickými přístupy a její zakotvení v kurikulu základní školy. Vychází z teoretického studia dětských pojetí ve vzdělávání a vnitřních poznatkových systémů dítěte současně s přiblížením konstruktivistického přístupu v procesu učení a vyučování. Zjišťovány jsou představy o pojmech zdraví, nemoc, prevence nemoci a podpora zdraví. Uvedené výsledky původního výzkumného šetření je možno využít v didaktice výchovy ke zdraví, zejména v realizaci primární prevence na základní škole.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021063037

  • Number of pages

    136

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book