All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theory and Practice in the Inclusive School Development in the Country and Abroad - Focus on the Curriculum, Individual Education Plan and Teamwork

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071090" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071090 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teorie a praxe ve vývoji inkluzivní školy u nás a v zahraničí - zaměření na kurikulum, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci

  • Original language description

    Kapitola se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Vychází ze zahraničních teorií o výkladu pojmu inkluze a inkluzivního vzdělávání, konfrontuje názory teoretických odborníků z vysokých škol s praktickými zkušenostmi pedagogů ze škol u nás a v zahraničí, a to na téma vývoje inkluzivní školy se zaměřením na kurikulum, vize školy, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci v inkluzivní třídě se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními spolužáky. Prezentované názory jsou prokládány jak současnou platnou legislativou v ČR, tak příklady z praxe získané na základě výzkumného šetření na málotřídní škole.

  • Czech name

    Teorie a praxe ve vývoji inkluzivní školy u nás a v zahraničí - zaměření na kurikulum, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci

  • Czech description

    Kapitola se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Vychází ze zahraničních teorií o výkladu pojmu inkluze a inkluzivního vzdělávání, konfrontuje názory teoretických odborníků z vysokých škol s praktickými zkušenostmi pedagogů ze škol u nás a v zahraničí, a to na téma vývoje inkluzivní školy se zaměřením na kurikulum, vize školy, individuální vzdělávací plán a týmovou spolupráci v inkluzivní třídě se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními spolužáky. Prezentované názory jsou prokládány jak současnou platnou legislativou v ČR, tak příklady z praxe získané na základě výzkumného šetření na málotřídní škole.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII

  • ISBN

    9788073152468

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    35-49

  • Number of pages of the book

    418

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter