Theory and Practice in Inclusive Education with Regard to Inclusive, Open, and Project Based Learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071091" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071091 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování
Original language description
V kapitole je charakterizována inkluzivní didaktika jako didaktika, která je určená pro heterogenní skupinu žáků ve třídě. Jsou uvedeny její znaky, ke kterým mj. patří koncentrace na žáka a individualizace kurikula v rámci společného vyučování. K vytvoření inkluzivního vyučování lze využít osvědčené alternativní metody, např. otevřené nebo projektové vyučování s jejich aktualizací na historicky nové pedagogicko-didaktické kategorie. V kapitole jsou uvedeny příklady z praxe s využitím projektového vyučování u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Czech name
Teorie a praxe inkluzivní didaktiky se zřetelem na inkluzivní, otevřené a projektové vyučování
Czech description
V kapitole je charakterizována inkluzivní didaktika jako didaktika, která je určená pro heterogenní skupinu žáků ve třídě. Jsou uvedeny její znaky, ke kterým mj. patří koncentrace na žáka a individualizace kurikula v rámci společného vyučování. K vytvoření inkluzivního vyučování lze využít osvědčené alternativní metody, např. otevřené nebo projektové vyučování s jejich aktualizací na historicky nové pedagogicko-didaktické kategorie. V kapitole jsou uvedeny příklady z praxe s využitím projektového vyučování u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Number of pages of the result
13
Pages from-to
10-22
Number of pages of the book
364
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—