Touch technology and inclusive aspects of education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085779" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085779 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání
Original language description
Kapitola Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání z odborné monografie Tablet ve školní praxi reflektuje aktuální oblast pedagogiky a didaktiky. Odpovídá na otázku týkající se využívání dotykových ICT pro přípravu a vedení výuky heterogenní třídy s inkluzivními nároky. Kapitola prezentuje vhodné aplikace a nástroje dotykových ICT využitelné pro hendikepované žáky i pro žáky s poruchami učení.
Czech name
Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání
Czech description
Kapitola Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání z odborné monografie Tablet ve školní praxi reflektuje aktuální oblast pedagogiky a didaktiky. Odpovídá na otázku týkající se využívání dotykových ICT pro přípravu a vedení výuky heterogenní třídy s inkluzivními nároky. Kapitola prezentuje vhodné aplikace a nástroje dotykových ICT využitelné pro hendikepované žáky i pro žáky s poruchami učení.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Tablet ve školní praxi
ISBN
9788088123026
Number of pages of the result
11
Pages from-to
185-195
Number of pages of the book
195
Publisher name
Flow
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—