Perspectives on inclusive education of disabled
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143492" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143492 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižených
Original language description
Odborná publikace ve svých jednotlivých kapitolách rozpracovává problematiku inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením. Uvádí historická a filozofická paradigmata, věnuje se otázce současného vzdělávání a možností do budoucnosti. Dále analyzuje inkluzi ve vysokoškolském vzdělávání, komparaci se zahraničními trendy, věnuje se profilu inkluzivního učitele a jeho role v procesu speciálněpedagogické diferenciální diagnostiky. Pojednává o transdisciplinárních modelech týmového přístupu k dětem se zrakovým a vícenásobným postižením. ICT gramotnost a kompetence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na inkluzivní vzdělávání v rámci rámcového vzdělávacího programu a uvádí možnosti podpory inkluze ve volnočasovém vzdělávání.
Czech name
Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižených
Czech description
Odborná publikace ve svých jednotlivých kapitolách rozpracovává problematiku inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením. Uvádí historická a filozofická paradigmata, věnuje se otázce současného vzdělávání a možností do budoucnosti. Dále analyzuje inkluzi ve vysokoškolském vzdělávání, komparaci se zahraničními trendy, věnuje se profilu inkluzivního učitele a jeho role v procesu speciálněpedagogické diferenciální diagnostiky. Pojednává o transdisciplinárních modelech týmového přístupu k dětem se zrakovým a vícenásobným postižením. ICT gramotnost a kompetence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na inkluzivní vzdělávání v rámci rámcového vzdělávacího programu a uvádí možnosti podpory inkluze ve volnočasovém vzdělávání.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0177" target="_blank" >GA406/09/0177: Quality of life of persons taking care of a family member with a severe health handicap</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-3372-1
Number of pages
106
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—