All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perspectives on inclusive education of disabled

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143492" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143492 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižených

  • Original language description

    Odborná publikace ve svých jednotlivých kapitolách rozpracovává problematiku inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením. Uvádí historická a filozofická paradigmata, věnuje se otázce současného vzdělávání a možností do budoucnosti. Dále analyzuje inkluzi ve vysokoškolském vzdělávání, komparaci se zahraničními trendy, věnuje se profilu inkluzivního učitele a jeho role v procesu speciálněpedagogické diferenciální diagnostiky. Pojednává o transdisciplinárních modelech týmového přístupu k dětem se zrakovým a vícenásobným postižením. ICT gramotnost a kompetence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na inkluzivní vzdělávání v rámci rámcového vzdělávacího programu a uvádí možnosti podpory inkluze ve volnočasovém vzdělávání.

  • Czech name

    Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižených

  • Czech description

    Odborná publikace ve svých jednotlivých kapitolách rozpracovává problematiku inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením. Uvádí historická a filozofická paradigmata, věnuje se otázce současného vzdělávání a možností do budoucnosti. Dále analyzuje inkluzi ve vysokoškolském vzdělávání, komparaci se zahraničními trendy, věnuje se profilu inkluzivního učitele a jeho role v procesu speciálněpedagogické diferenciální diagnostiky. Pojednává o transdisciplinárních modelech týmového přístupu k dětem se zrakovým a vícenásobným postižením. ICT gramotnost a kompetence žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se na inkluzivní vzdělávání v rámci rámcového vzdělávacího programu a uvádí možnosti podpory inkluze ve volnočasovém vzdělávání.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0177" target="_blank" >GA406/09/0177: Quality of life of persons taking care of a family member with a severe health handicap</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-3372-1

  • Number of pages

    106

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book