Definition of Fundamental Factors in Integrative Education od the pupils with Health Disabilities.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071275" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071275 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vymezení základních faktorů při integrativním vzdělávání žáků se zdravotním postižením.
Original language description
Kapitola se zabývá integrativním vzděláváním žáků s tělesným postižením v základních školách se zaměřením na specifičnost podpory. V úvodu stručně charakterizujeme vybrané alternativní metody a dále prezentujeme část výzkumného projektu, který se zabývalanalýzou současného stavu integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Czech name
Vymezení základních faktorů při integrativním vzdělávání žáků se zdravotním postižením.
Czech description
Kapitola se zabývá integrativním vzděláváním žáků s tělesným postižením v základních školách se zaměřením na specifičnost podpory. V úvodu stručně charakterizujeme vybrané alternativní metody a dále prezentujeme část výzkumného projektu, který se zabývalanalýzou současného stavu integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění
ISBN
9788021065154
Number of pages of the result
12
Pages from-to
23-34
Number of pages of the book
364
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—