All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Utilization of Marketing Mix´s Tools in Teachers´ Further Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071278" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071278 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití nástrojů marketingového mixu v dalším vzdělávání učitelů

  • Original language description

    Cílem příspěvku je sdělit vybrané výsledky z výzkumu realizovaného v rámci projektu dizertační práce zaměřeného na další vzdělávání učitelů na gymnáziích a středních odborných školách v Jihomoravském kraji. Výzkum byl zaměřen na postoje, názory, preference a zkušenosti středoškolských učitelů na další vzdělávání. Jedním z cílů výzkumu bylo zjistit, zda mohou nástroje marketingového mixu vzdělávací instituce patří mezi faktory, které ovlivňují rozhodnutí (motivaci) učitele k dalšímu vzdělávání. Zároveň bylo cílem porovnat výsledky našeho zjištění mezi učiteli všeobecně vzdělávacích předmětů a učiteli odborných předmětům, případně též mezi muži a ženami. Tento příspěvek uvádí naše první shrnutí výsledků realizovaného šetření na úrovni deskripce vybranýchukazatelů.

  • Czech name

    Využití nástrojů marketingového mixu v dalším vzdělávání učitelů

  • Czech description

    Cílem příspěvku je sdělit vybrané výsledky z výzkumu realizovaného v rámci projektu dizertační práce zaměřeného na další vzdělávání učitelů na gymnáziích a středních odborných školách v Jihomoravském kraji. Výzkum byl zaměřen na postoje, názory, preference a zkušenosti středoškolských učitelů na další vzdělávání. Jedním z cílů výzkumu bylo zjistit, zda mohou nástroje marketingového mixu vzdělávací instituce patří mezi faktory, které ovlivňují rozhodnutí (motivaci) učitele k dalšímu vzdělávání. Zároveň bylo cílem porovnat výsledky našeho zjištění mezi učiteli všeobecně vzdělávacích předmětů a učiteli odborných předmětům, případně též mezi muži a ženami. Tento příspěvek uvádí naše první shrnutí výsledků realizovaného šetření na úrovni deskripce vybranýchukazatelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013.

  • ISBN

    9788087952009

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    416-426

  • Publisher name

    MAGNANIMITAS

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    9. - 13. 12. 2013

  • Event date

    Jan 1, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article