E-learning - a good servant, bad master
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071336" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071336 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learning ? dobrý sluha, špatný pán
Original language description
V článku se autor zamýšlí nad koncepcemi metod vzdělávání a jejich závislosti na vyspělosti a ideálech doby, nad současnou narůstající liberalizací přístupu v oblasti metod vyučování a nad procesem učení z hlediska úrovně motivačních i volních jevů. Zkoumá možnosti e-learningu v rámci hudebně-praktických i hudebně-teoretických disciplín, jeho prospěšnost a míru nahrazení namísto tradiční kontaktní výuky.
Czech name
E-learning ? dobrý sluha, špatný pán
Czech description
V článku se autor zamýšlí nad koncepcemi metod vzdělávání a jejich závislosti na vyspělosti a ideálech doby, nad současnou narůstající liberalizací přístupu v oblasti metod vyučování a nad procesem učení z hlediska úrovně motivačních i volních jevů. Zkoumá možnosti e-learningu v rámci hudebně-praktických i hudebně-teoretických disciplín, jeho prospěšnost a míru nahrazení namísto tradiční kontaktní výuky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Hudební výchova - časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21.
Issue of the periodical within the volume
2.
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
19-20
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—