The strategy of individual performance assessment in teaching chemistry in elementary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071502" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071502 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole
Original language description
Individualizace patří mezi klíčové složky vzdělávacího procesu. Lze realizovat v různých formách, ale cílem je vždy umožnit v maximální míře zvládnutí učiva a rozvoj klíčových kompetencí co největšímu počtu žáků s ohledem na různý stupeň nadání a dispozic. Strategie individuálního hodnocení výkonu žáků představuje efektivní přístup při výuce obtížných tematických celků (jako např. chemické výpočty, chemické názvosloví) v předmětu chemie. Příspěvek seznamuje s praktickou aplikací individuálního hodnocenína konkrétních příkladech výuky vybraných tematických celků v hodinách chemie na ZŠ. Součástí příspěvku je také výzkumné hodnocení efektivity využití této metody v praxi, při výuce na základné škole.
Czech name
Strategie individuálního hodnocení výkonu při výuce chemie na základní škole
Czech description
Individualizace patří mezi klíčové složky vzdělávacího procesu. Lze realizovat v různých formách, ale cílem je vždy umožnit v maximální míře zvládnutí učiva a rozvoj klíčových kompetencí co největšímu počtu žáků s ohledem na různý stupeň nadání a dispozic. Strategie individuálního hodnocení výkonu žáků představuje efektivní přístup při výuce obtížných tematických celků (jako např. chemické výpočty, chemické názvosloví) v předmětu chemie. Příspěvek seznamuje s praktickou aplikací individuálního hodnocenína konkrétních příkladech výuky vybraných tematických celků v hodinách chemie na ZŠ. Součástí příspěvku je také výzkumné hodnocení efektivity využití této metody v praxi, při výuce na základné škole.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
ISBN
9788021066052
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
112-116
Publisher name
Masarykova Univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—