Research of the effectivity and the impact of the pedagogical process on students of the Mendel's university
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071645" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071645 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum efektivity a dopadu pedagogického procesu u studentů Mendelovy univerzity v Brně
Original language description
Náplní příspěvku je výzkum efektivity a dopadu výuky předmětu Chemie anorganická a analytická na úroveň a trvání znalostí studentů. Vyhodnocování bylo prováděno formou didaktického testu na 3 skupinách studentů Mendelovy univerzity v Brně (Technologie potravin ? 1. semestr, Zahradnictví ? 1. semestr a Technologie potravin ? 8. semestr). Test obsahoval 30 položek, 10 z problematiky teoretických znalostí analytické chemie z přednášek, 10 z praktických znalostí z laboratorních cvičení a 10 z problematiky chemických výpočtů ze seminářů. Výsledky testů byly analyzovány z hlediska úspěšnosti jednotlivých studentů, úspěšnosti příslušných studijních skupin a z hlediska znalostí probíraných na přednáškách, v laboratorních cvičeních a na seminářích.
Czech name
Výzkum efektivity a dopadu pedagogického procesu u studentů Mendelovy univerzity v Brně
Czech description
Náplní příspěvku je výzkum efektivity a dopadu výuky předmětu Chemie anorganická a analytická na úroveň a trvání znalostí studentů. Vyhodnocování bylo prováděno formou didaktického testu na 3 skupinách studentů Mendelovy univerzity v Brně (Technologie potravin ? 1. semestr, Zahradnictví ? 1. semestr a Technologie potravin ? 8. semestr). Test obsahoval 30 položek, 10 z problematiky teoretických znalostí analytické chemie z přednášek, 10 z praktických znalostí z laboratorních cvičení a 10 z problematiky chemických výpočtů ze seminářů. Výsledky testů byly analyzovány z hlediska úspěšnosti jednotlivých studentů, úspěšnosti příslušných studijních skupin a z hlediska znalostí probíraných na přednáškách, v laboratorních cvičeních a na seminářích.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings.
ISBN
9788072319244
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
71-79
Publisher name
Univerzita obrany
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2013
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—